Megjelent a magyar iTunes Music store


Hát halljátok, komolyan nem jutok szóhoz, megjelent a magyar iTunes music store!!! Mire képes az Apple!! BIG LIKE :).

20110929-081645.jpg
Gondoltam, hogy az már valami jel, ha megnyílik az online Apple store, de hogy ennyire nagy jel lenne.
Ez az egész úgy történt, hogy reggel nézegettem a telefonomat és be mentem az iTunesba, megnézni a mostani Top 10 listát. Mikor az amerikai felhasználómból átléptem a magyarba, akkor egyből nem dobott vissza, úgy mint régen. Hát amikor meg láttam tényleg boldog voltam :D.
És egész jó, videók még nincsenek. Ha így haladunk még Barátok közt is lesz az iTunseban xD. A főoldalon megtalálhatók a tavalyi X-faktor döntéseinek számacsupán ám csengőhangok és egyéb külföldi számok, amik már nálunk is elérhetőek!! És szerintetek mi a Top 10-es listában mi foglalja el az első helyet?? Hát mi más, mint a Szerelem, Miért Múlsz?, Wolf Kati szám…Like?
Sőt én meg rá is kerestem arra, hogy Magna Cum Laude és mitt dobott ki:

20110929-081923.jpg
Még egy utolsó észrevételem volt, itt is megjelent az a funkció, hogy reedem!! Eddig ez csak a többi országban volt, amikor beleptél az iTunesba. Ezek szerint majd Magyarországon is lehet venni Gift Cardot, ami meg kell hagyni nem lenne egy buta dolog.
Egyszóval hajrá Apple és így tovább!!!!!

Reklámok

Posted on szeptember 29, 2011, in Apple, Blog. Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Itt tudtok hozzászólni a cikkhez!

