WWDC 2012 – LIVEBLOG


Nagyon pörgős lesz a dolog, ebből csak egy összefoglaló lesz este fele.
Nézzétek a handras.hu vagy a engadget.com-ot!!!
Sőt lefagy a wordpress is…

Coldplay megy és egy perc és start. Nem igazán fogok szöveget írni, úgyis a képek beszélnek magukért, majd egy két komment lesz

Már csak 7 perc!

15 perc van még hátra és kezdjük!

Már lassan mindenki a helyén van!

Ha valaki az EB-t választja a Keynote helyett azt is megértem, de szerintem maradjatok, mert nem lesz csalódás! Ja és vezetnek az Angolok 🙂

MINDENKÉPPEN frissítsetek, mert akkor fognak látszódni az új postok!!

Érdekes!! Ezalatt vajon mi lehet! Kíváncsi vagyok, de ha jól emlékszem tavaly is volt egy ilyen az iPhone 4S bejelentésénél aztán semmi sem lett belőle…

s

UPDATE: Mindig a cikk tetején lesznek a legújabb dolgok!!

Már itt is vagyok!

Már csak másfél óra és kezdődik is! Megpróbálok, minél gyorsabban postolgatni az újnál újabb dolgokat, de én sem vagyok olyan gyors.

Személy szerint már nagyon várom, hogy letölthessem az iOS 6-ot! Ha minden jól megy, akkor estére a fejlesztőknek már elérhető lesz!

Akkor 19:00-kor találkozunk!

Reklámok

Posted on június 11, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Itt tudtok hozzászólni a cikkhez!

